Zasady udzielania patronatów
Uprzejmie informujemy, że z dniem 1 marca 2016r. na podstawie Zarządzenia Wójta nr 158/W/2016 weszły w życie nowe zasady obejmowania patronatem honorowym Burmistrza Cegłowa przedsięwzięć realizowanych przez podmioty na terenie Gminy Cegłów.
Honorowym Patronatem mogą zostać objęte przedsięwzięcia o szczególnym znaczeniu dla Gminy, posiadające zasięg ogólnopolski, regionalny lub lokalny. Zasady przyznawania patronatu honorowego Burmistrza Cegłowa określa Regulamin Przyznawania Honorowego Patronatu, będący załącznikiem do w/w Zarządzenia Wójta.
Z wnioskiem o przyznanie Patronatu występuje organizator wydarzenia w formie pisemnej, który powinien być dostarczony na adres:
Urząd Miasta i Gminy Cegłów
ul. Kościuszki 4,
05-319 Cegłów
Organizator wydarzenia objętego patronatem zobowiązany jest do umieszczenia na materiałach promocyjnych:
logo patronatu (herb Gminy Cegłów lub logotyp)
informacji, że wydarzenie odbywa się pod Honorowym Patronatem Burmistrza Cegłowa
oraz umieszczenia w widocznym miejscu banera informacyjnego o udzielonym patronacie podczas trwania imprezy.
Sprawy z zakresu Honorowego Patronatu prowadzone są przez Wydział Administracyjno – Organizacyjny Urzędu Miasta i Gminy Cegłów. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 25 759 59 48.